5 ay 4 günlüğüz. Bebeğim sofrada gördüğü herşeyden yemek ister oldu. Yaptığım araştırmalar sonucu bazı bebeklerin ek gıdaya hazır olduğunda belirli davranışlar sergilediklerini öğrendim. 👍 Ve yavaş yavaş tadımlarla, ufak porsiyonlara başladım. Şeftali, kabak yedik. (3 gün kuralı ile)
havuç deneyeceğiz şimdi de :) Ayrıca 8. ay öncesi karpuz önerilmese de karpuza ba-yı-lan bir bebeğim var. İlk 6 ay “ yalnızca “ anne sütü olayını destekleyen bir anneyim fakat bebeğimin birşeyler yemek için ağladığını görünce tadımlarla gönlünü almış oldum 😍