Berus Bugün 18. Ay karma aşını oldu. Gitmeden calpol vermiştim 8 saat sonra gene verdim. Hiç huysuzluk ates olmadi. Fakat uyurken olur mu ondan endişeliyim. Sizin nasil gecti gece atesi çıktı mı?
Deletedmom0099 Berus ateş olmamıştı bizde alarm kurup 3 saatte bir bakabilirsiniz alnından, vücudundan anlarsınız zaten
BirAlparslanAnnesi Berus bizdedir hiç ateş olmadı Aşı Öncesinde zaten ilaç vermiyorum doktorumuz kesinlikle istemiyor. Sonrasında da ateş yaşamayınca vermedim
kitapkurdubebeninanasi Berus hiç ateşi olmadi benim oğlumun doktorumuzun yönlendirmesiyle aşı öncesi ve sonrasi atesi çıkmadığı sürece vermiyorum ates düşürücü
BirAlparslanAnnesi Berus rica ederim merak etmeyin dahada ateşi olacağını sanmıyorum en çok sarsan aşı sanırım 2/4 ay aşıları Çok geçmiş olsun 🌸