Karaaslan2 Atahaninannesipnr senden haber bekliyorum canim ona gore bir bayan daha yazdi ilk senle konustugum icin suan sira sende haksizliknyapmak istemem.
Aryakus28 Bu operatörler uyuyor herhalde geçen bende böyle bi mama yazdım alerjik mama temin ediyorum diye hatta ücretsiz verecektim devletin bana ücretsiz verdiğini parayla verecek halim yok ya bana uyarı geldi hemen sildiler gönderimi tuhaf .
Deletedmom_33 Aryakus28 Ücretsiz ürün göndermek yasakmış. Bende tüp bebek catlatma iğnesi koymuştum ihtiyacı olana diye silindi. Neyse ki başka yerde ihtiyacı olanı buldum gönderdim.
Atahaninannesipnr Karaaslan2 uzak bana baya ama bagcilara yakinmi orası kardeşim orda calisio o gelip alsın
Atahaninannesipnr Karaaslan2 cnm kardeşim tatile gitmiş hafta ici anca gidebilirim dio sen satacağını sat kalani alirim ben şimdi alcak olana mani olmiyim bebegim 2 aylık daha ben onunla gelemem oraya çok uzak:(
Atahaninannesipnr Karaaslan2 ben kesin alicam ama çarşamba perşembeyi bulurmuş onun gelmesi anca ozaman alabilirim
Atahaninannesipnr Karaaslan2 günaydın bugün kardeşim orda olan bi arkadaşına soylicek müsaitse o gelip alicak ama numara burdan paylasiliomu bilmiyorum ben nasıl iletişime geçebiliriz başka türlü
Atahaninannesipnr Karaaslan2 şimdi buraya telefon yazsam erkekte olabilir ruh hastası dolu zaten :) nasil yapsak dolap hesabın falan varmi ordan konuşsak
Brutal-Betty Karaaslan2 ay ne kadar uyguna verdiniz keşke 2 numara olsaydı hemen alırdm hepsini 65, TL ye mama mı kaldı 🙈🙈
Karaaslan2 Atahaninannesipnr valla canik yokki olsa zaten direk veririm ya paylastigin an direk silicen numarayu