Kmlll her damla her bebeğe yaramıyor malesef deneye deneye hangisi iyi geliyor bulmanız gerek. Ben ilk sab simplex kullandım ilk 1 hafta çok iyi geldi sonra yine başladı snırım vicut alışıyormuş sonra bikaç damla daha denedim azalttı ama tam geçirmedi hiç. 3 aylık olduğunda yavaş yavaş gaz sancıları geçti