Arkadaşlar sidefer kan ilacına başladık ama kızım kabız oldu bırakacağım. Aslında hiçbirini kullanmak istemiyorum aranızda kullanmayan farklı yöntemler deneyen var mı? Pekmez veriliyor diye duymuştum. Yani neredeyse bütün kan ilaçları kabızlık,karın ağrısı yapıyor ek gıdaya da geçtik zaten o da kabızlık yapıyor her şey birbirine karıştı iyice.