umutomer3800 Annesininkalbiii1 bnce düzenli beslenme cok önemli 65 le hamıle kaldım dogurmaya bır ay falan vardı tartıldm 67ydm herhalde bı 70 olmustur oda dpguma kdr dogurduktan sonra 40lara dustm bıldıgınjz yoktu vucudum hıcbırseyın ıcıne gıremıyorm 36 beden bıle vucuduma boldu kı bn hıc 36 beden gıydıgımı bilmem sımdı sabah duzenlı kahvaltımı yaparım oglen aksam ara ogunlerımı ve goren herkes dıyor ıyı kendını toparlamıssın dıye ve gozle gorulur sekılde baya aldım kılo
Annesininkalbiii1 umutomer3800 Yaa ben kahvaltı yapmıyorum aslında. Tek yapamıyorum eşim de vardiyalı çalışıyor. Kahvaltı yapamamam sorunum var
Gnydn61 Asilahmet https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRh-mZWwUtLIZT34l1whzd28DYl_vSy_BnZ4A&usqp=CAU
Annesininkalbiii1 Denizmooom 1.70cm boyum belim aşırı ince. Kilolu arkadaşlarım kızıyor bana senin yerinde olmak istiyoruz diye ama hiç kıyafet olmuyor pantolonlarım geniş. Kapalıyım elbise giymek istiyorum ama olmuyor
Denizmooom Annesininkalbiii1 50 kilo fena değil dicektim ama 170 e göre evet az beden kitle indeksinizde muhtemelen aşırı zayıf diye geçiyordur
Gnydn61 Annesininkalbiii1 herbalife satış yerleri bir cok yerde var trendyol üzerinde de alabılırsınız
umutomer3800 Annesininkalbiii1 bnde yapamazdm ama covuklardan mecbur erken kalkıo ınsan onlara yedırırken bnde yıyorum belırlı zaman sonra zaten bunyede alısıo duzene bn en gec 9 bucuk da kahvaltımı yapmıs olurum mutlaka haslanmıs yumurta yemelısınız kendınıze bı duzen otutturunca goreceksınız kı kılo alıyorsunuz yanı bn o zayıflıkdan 7 aylık ıkı cocukla aldıysam sızde alırsınız inşaAllah
Annesininkalbiii1 Efna Düşündüm spor salonunu ama oğlum daha küçük ailemiz de uzak bakacak kimse yok. Düzenli gidemem yani
Busradalli Annesininkalbiii1 bende kilo almak istiyorum ve ben gittikçe kilo veriyorum şuan 39 düştüm kan tahlillerim çok güzel çıktı istqhimda yerinde ama kilo alamıyorum banada yardımcı olun 😢😢
Sumeyyebaglan Boyum 1,62 kilom 49. Yaklaşık 1 buçuk ay öncesine kadar 42 kiloydum. Yaptığım tek şey kahvaltıda her gün 2 yada 3 tane mutlaka haşlanmış yumurta yemek ve bir ekmek bitirmek,gecede 11den sonra mutlaka bir ekmek bitirecek şekilde yemek yemek😂
Gnydn61 [silindi] ben kullanırken 60 la 100 lira arası değişiyodu şimdi gercekten cok pahalı ben ay da 3 Kutu içiyordum size beslenme düzeni verıyolar kılo boy ve yağ oranı ölcerek kayınvalidem zayıflamak ıcın ben ise kilo almak ıcn kullandım faydasını da gördüm tabi şimdi almak cok mümkün degil gibi 😏