3 aya kadar bekleme uyku düzeni oturmaya bilir ama nasıl uyutulursa allı erdikçe o düzene alışır saati saatine uyumazlar sadece .Ben doğduğundan beri beşiğine koydum ya da farklı yerlerde yatırıp müzik açtım sallamadım pış pış yapmadım . Uyutmak için uğraşmadım uykusu geldi uyutayım demedim o ne zaman isterse p zaman uyudu hep.Ataklardan hiç etkilenmedim uyku gerilemesi yaşamadık kendi uyumaya alıştığı için uyansa bile tekrar uykuya geçiyordu.27 aylık bir kere bile uyutmadım hep kendi düzenini kendi oluşturdu.Bebekleri uyutmaya çalışırken uykudan soğutuyoruz aslında aynı saatte uyumasın ne olacakki . Bence şimdiden kendi kendine uyumaya alıştır