ruveydaensar Bebeğim daha 8 günlük dün çok değildi ama bugün her kakası çok sulu, tazyikli ve fazla açık renkli. Akşama doğru sancısı da başladı kucağımda sancı çekiyor ne yapmam gerekiyor bilemedim var mı çözümü?
Deross ruveydaensar ilk zamanlar kakaları cok sulu be tazyikli oluyor hatta altını açınca uzaklara kaka fırkırtmışlığı var içiniz rahat etmez ise internette kaka fotoğrafları var onları inceleyin yine içimiz rahat etmez ise bebeğiniz kakalı bezini doktora gösterin
Nilican ruveydaensar iilk günler öyle oluyor fışşıııt diye köpüklü köpüklü sulu açık renk ne ararsan ve gaz sancın hayırlı olsun artık başlamış
Perilice20 ruveydaensar canım doktoruna sorarak maflor plus başlayabilirsin yenidoganlarda ishal ve gaz sancısına iyi geliyor, bebeğim 5 aylıkken ishal oldu çok çabuk toparlamisti
Dilhunizade ruveydaensar yenidigan zamaninda normal diye biliyorum surekli emzirin siz. Her emzirmeden sonra gazini alın muhakkak boyle boyle düzelir inşallah. Eğer içinize sinmiyorsa bir doktora da gorunebilirsiniz ama yenidoğan icin bol bol emzirmek disinda birşey onereceklerini sanmiyorum
ruveydaensar Deross sancısı olana kadar aslında çok tedirgin olmadım ama akşam sancılanıp ağlamaya başlayınca korktum internette de çok ciddi sorunlar olabilir falan yazıyor
ruveydaensar Deross teşekkür ederim size de. En azından insan destek buluyor ya da bulmak istiyor ‘ Normal olduğuna dair’..
Deross ruveydaensar ne demek hiç Önemli değil 😊biz her gece uyumadan önce aynı saatte duş aldırmıştık sancılara iyi geliyor mesala her akşam saat 8 de sonra kundak yapardık hemen uyurdu 😊gaz damlası olarakta biogai marka kullanmıştık
ruveydaensar Nilican tabi ki. Çok teşekkür ederim cevap için. Yarın bi doktor yolu göründü bize anlaşılan. Hele gece de böyle geçerse yandık
ruveydaensar Perilice20 teşekkür ederim doktora gidince bi sorayım onu da. Sağlıkla büyütün siz de inşallah ☺️
ruveydaensar Dilhunizade çok teşekkür ederim geceyi rahat geçiriyor şu ana kadar çok şükür. dediğiniz gibi normal galiba bunlar. Siz de sağlıkla büyütün inşallah 💕