Kızlar ben küçükten beri kiloluydum denemediğim şey kalmadı ameliyat hariç en son 97 kiloyu görünce yeter dedim kilo verdim 65 e kadar düştüm çok güzel spor yapıyordum sağlıklı besleniyordum asla tatlı vs aramıyordum… Bir daha kilo almam sporu bırakmam diyordum. Eşim de tam tersi fast food kovasına düşse kilo almayan biriydi ve çok kötüydü beslenmesi hala kötü. Beni de kendine benzetti kilo aldım 78 oldum. Hamile kaldım 92. Şimdi 85 te kaldım. Spor yapmaya kalksam hep kucağımda uyuyan bi çocuk günlük işlerimi zor yapıyorum çok yoruluyorum. Ama kendimi çok kötü hissediyorum. Korse de kullanmadım göbeğim sarkmış gibi hiçbir kıyafetim olmuyor. Bebeğimle fotoğraf çekiniyorum kendimi hiç beğenmiyorum. Bu yüzden ikimizin fotoğrafını bile paylaşamıyorum. Yeniden kilo verecek motivasyonu bulsam bu sefer eşim ikinci çocuğu isteyecek yine başa döncem. Hayatım diyetle mi geçecek benim. Çok sıkıldım bu durumdan ne zayıflar var spor yüzü görmemiş bir sürü yemek yiyen. Ya ben diyet yaparım yine ama sütüm de etkilenirse diye korkuyorum bir de. Tatile gideceğiz tatilde giyeceğim yok. Düğüne gideceğiz yok. Alsam şimdi istemiyorum xxl kıyafet görmek artık zayıf olmak istiyorum en azından normal olmak istiyorum 🥲 nasıl aşacağım bu durumu nasıl kilo vereceğiz nasıl koruyacağız…