Deletedmom_33 Aynısı benim oğlumda da vardı 3 aylıkken ben de burada sormuştum sonra içime sinmedi bir de doktora gittim 😊 eppstein incisi veya halk arasında diş incisi deniyor. Diş olsa damaktan yarıp çıkıyo bunda çıkıntı yok gömülü. Kendi kendine geçecek ağrı vs yapmaz zararı olmaz korkmayın bisey yapmayın demişti. 8 aylık oldu bi kaçı geçti biri duruyo hala 😊 diş değil yani