Bebeğim 5 ay 8 günlük 3,5 ay olana kadar memeyi aldı ama sonra birden bire memeyi bıraktı yeni eve taşındık diye mi emzikten mi biberondan mı bilmiyorum ama bıraktı işte bu zamana kadar sağıp biberonla veriyordum ama artık dönsün istiyorum her gün uykusunun en tatlı olduğu an ya da en neşeli olduğu anda açken tokken vermeyi denedim göğüs ucu denedim eds denedim emzirme danışmanına gittim o bile aldıramadı şırınga denedim kadeh denedim ama almıyor memeyi ağzına alıyor çeviriyor yalıyor ama emmiyor bir yerden sonra da basıyor çığlığı benim gibi olan var mı döndürebildiniz mi bebeğinizi memeye döndürdüyseniz nasıl başardınız tavsiyelerinize çok ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻