Serram06 2. Günün akşamına kadar sürdü. İlk gün sabah 10da aşı olduk, ama akşam 7 gibi ateşlendi. Normalde 2. ay aşısında aşıdan hemen sonra ateş düşürücü ver demişti ebe, bu kez verme dedi. Keşke verseydim. Akşam 38,5 olduğunda fark ettim ateşi olduğunu. Gece ateşi düşünce bir daha vermedim ama sabah tekrar yükseldi mecbur verdim. Duş aldırdım 3 kez, koltuk altlarına ıslak bez koydum geçti gitti çok şükür..