Kızlar adetim geceli üç gün oluyor bugün. Dün duşa girdim ardindan da eşimle iliskiye girmiştik. İlişki sonrası tuvaletimi yaparken hafif yanma oldu. Neyse sabah tuvalete kalktım iç çamaşırımda üç dört damla kan vardı. Sonra akşama kadar hiç gelmedi. Az önce de bir baktm gene üç dört damla kan gelmiş. Peçete ile şeyimi sildigimde de az geldi peçeteye. Sizce neden olur ?
Bu ay da adetim üç hafta gecikti hiç böyle yapmazdı. Ama bebegin uzguntusu ,yorgunluğu,stres vs derken onlara bağladım. Test yaptım hepsi de negatif çıkmıştı. Sizce kan nden geliyor? Uzun süre gelmeye devam ederse doktora gideceğim