Kizlar oğlumu bugun kontrole götürdüm ilk 2 ay aylik 1 kg uzeri aldi ama bu ay ayda sadece 350 gr almis cok üzgünüm boyu uzamis ayda 4 cm ama kilosu cok az dr doymamış cocuk dedi ama gayet doyuyordu cis yapıyordu anlamıyordu neden olur ne yapabilirim bana bi akıl verin lütfen