Kızlar merhaba, son çare burada size de sormak istedim gerçekten insan çaresiz kalır ya öyle hissediyoeum emzirme konusunda. Bebeğim 4 ay 12 günlük 3.aydan beri devamlı bir meme reddindeyiz. Pes etmedim hep sağdım verdim sağdığımda çıkan da çok olmuyor açıkcası en fazla iki memede. 120 gördüm. Mama + meme devam ettik. Ben işe başladım 2.ayım gündüzleri emziremiyorum haliyle. Bazen 3de geliyorum bazen 6da bazen 2-3 gün çalışmıyorum öyle dizenli olarak ayrı kaldığımız olmuyor. Geceleri benimle yatıyor emiyor gece. Uykuluyken de alıyor ama gündüz emmiyor sonra ona hak veriyorum sağınca çıkanı gördüğümde. İki mememden 30 cc bile çıkmadı bugün. Humana, bestlak vb çayları herşeyi denedim. Şu son 2 haftadır solgar da kullanıyorum. Elbette stresliyim ondan kaynaklıda olabilir. Bir kaç örnek duydum arkadaşlardan hep kesilmiş sütleri aynısını yaşayıp. Hüngür hüngür ağladım valla sütüm kesilecek diye. Bu geçici midir yenen oldu mu? Sütü gerçek anlamda çoğaltsbilir miyim?