1 yaşında ek gıda yemiyor yedirmek eziyet , bazen uyumuyor geceleri bi uyanıyor sabah 6 ya kadar uyumuyor ben sağım yapıyorum ona kötü davranmak istemiyorum ama bazen elimde değil çok kötü oluyorum gurbetteyim tek başıma büyütüyorum onu çok seviyorum ona nasıl tahammülümü arttırabilirim bu gece asla uyumadım 3 saat uyudum çok yorgunum uyutuyorum uyanıp kalktı gece sinirlenmemek elde değil nolur bişey diyin çok kötü hissediyorum kendimi çok