renkliruya Merhaba güzel anneler.. Bebekler ne zaman zaman herşeyi ağızlarına almaktan vazgeçiyorlar?😆
Denotemo renkliruya kızım 9 aylık ne varsa agzında hatta yerleri falan yalıyo evde halı malı😩🤣 görümcemin bir bucuk yaşında o da hala her şeyi sokuyodu agzına :) hayaler yıkıldı🤣
Deletedmom277 renkliruya 18.ayına kadar devam ediyormuş. 14 aylık kızım hala ara ara ağzına getiriyor. Yutmuyor sadece ısırıyor ama eskisine göre çok azaldı
Babe renkliruya Benim kizim bugun hastanede asi olurken sedyeye serdikleri ortuyu kopartip agzina atti 🙄 Onceden mudahale ediyordum artik etmiyorum oyuncaklarini sık sık yikiyorum onun disinda da elimden bir sey gelmiyor.Mikrop ta lazim vucutlarina 😂
renkliruya Denotemo Oğlumda 13 aylık.. Herşeyi ağzına götürüyor.. Acaba toz mu yalıyor..eviniz temizdir mutlaka da.. Hani kansızlığı olan bebekler bişeyler yalarmış..öyle bişey olabilir mi?
renkliruya Deletedmom277 Yaa.. O zaman bizim 5 ay var daha.. Herşeyi ağzına atmaya çalışıyor.. Evet yutmuyor Allah'tan.. Ağzında geveliyor..😄
Denotemo renkliruya yok kan değerleri iyi, alakası yok :) her şeyin tadına bakıyo🤦🏻♀️ Dün diz kapağını yalamaya calışıyodu🤣
renkliruya Babe Ya öylede.. Gözüm hep üzerinde ama bunlara belli olmuyor ki.. Bianda yutar falan.. Ne bileyim geçsin istiyorum.. 😌💙