İyi akşamlar güzen hatunlar 😍 kızıma uzun süredir oyuncak almıyorum oynamıyor bundan sonrası için de lego ve egitici setlere yatırım yapmayı düşünüyorum 😀adeda ile başladım kızım çok sevdi hem de faydalı oldugunu düşünüyorum bazı kavramlarda eksiğimiz varmış onu farkettim onlar üzerinde yogunlaştık bildiği çok şeyi de pekiştirdi. Çocuk akademinin eğitim setini bir arkadaşımda görmüştüm onu da alınacaklara ekledim. Şimdi bir sürü marka ve set var içeriklerini de çok göremiyoruz yorumlara göz atarken hepsi burada da bir çok eğitici sette kopyala yapıştır aynı yorumu farkettim bu da yorum satın almayı getirdi aklıma çok güvenemedim o yüzden. Burda ki bir çok annemizin engin tecrübelerine güvenim sonsuz 🤗 kullanıp memnun kaldıgınız bunun da faydasını görürsün dediğiniz neler var benimle birlikte bütün annelerimiz faydalansın şimdiden teşekkür ederim ☺️