Hasmeftun Kızlar 2 buçuk aydır doğum yapmışım hiç regl olmadım şimdi 3 gündür çok özür dilerim kahverengi bir akıntı geliyor regl başlangıcı mi ne bu acaba böyle bise yaşayan oldu mu
Oldugugibibiri Hasmeftun dikkat edin yerleşme kanaması da öyle oluyor. Korunuyorsunuzdur ama yine de aklınıza bulunsun🌸
iremgksl Hasmeftun doğumdan sonra benimde akıntım olmuştu ama sonrasında devamı gelmedi 7 ay emzirdim sonrasında kızım emmeyi bırakınca adet oldum doktoruma söylediğimde çok normal bu durum demişti
iremgksl Hasmeftun kahverengi akıntı normal eğer emziriyorsanız regl olmayabilirsiniz bu süreç içerisinde
Hasmeftun iremgksl Evet emziriyorum dolayislya regl görmüyorum sandım oluyor karin ağrısı bel.ağrısı kan gibi akıntı da görünce acaba regl mi.olacağım diye düşündum