Bebeğim 3 aylık olacak haftaya çok sık ön sütüm fazla oluyor tazyikli akıyor yanı kendisinden fışkırarak çıkıyor tazyik demek herhalde Bebeğim bu sabah içtikten sonra yeşil sulu kaka yaptı o yüzden mi acaba napmam lazım zaten süt alerjimiz var az kilo alıyoruz her emzirmeden önce sağayım mı?