Ceylan Kızlar sabah 10 da aşımızı olduk. Calpol verdi 6 saatte bir bir çay kaşığı ver dedi. Ateşlenirse düşürmesi zor olur dedi şimdilik sadece huysuz siz ne durumdasınız 🤔🤔🤔
Sumeyyeabic Ceylan geçmiş olsun canim yaa bizde daha olmadık inslalah bebişlerimiz cok huzursuz olmaz
NazlininAnnesi Ceylan biZim aşımız yarın. Şimdiden çok üzülüyorum kızımın canı acıcak diye. Ayrıca korkuyorum ateşi yükselirse diye.
Ceylan NazlininAnnesi korkma canım ilacı düzenli kullanıp sık sık emzirirsen çabuk geçer. Zaten aşı olurken ağlıyor sonra ağlamıyor iğne yüzünden
Ceylan elifzeze bana ebe 6 saatte bir ver dedi canım öyle yaptım şimdilik iyi çok şükür sık sık emziriyorum