Kızlar merhaba bebeğim 5 aylık . Yanında anne yanı beşiğinde yatıyorum yatak odasında ama çok terlemeye başladı bunda bende çocuk odasındaki büyük beşiğini yatak odasına geçirdim ferah ferah geniş geniş uyusun diye ama asla uyumuyor ağlıyor korkuyor herhalde. Gündüzleri genellikle onda yatırıyorum gündüz sıkıntı yok ama gece uzun uykuya geçişte uyumuyor. Gece uyandığında emziriyorum büyük beşiğine koyuyorum yine ağlıyor . Ne yapabilirim