Hazanbebek Kzim 45 günlükken brosit oldu ve tedavi edildi en son 15 gun önce kontrolü vardi herşeyi iyi dedi ama bugun yine nefes alirken hirilti var acaba yinemi oldu brosit cok üzülüyorm
Baloglusunannesi Hazanbebek bizde 45 günlükken bronşit olduk ve 1 hafta hastanede yatmıştık 😔 hava makinesi almismiydin? Evde havan varsa ver rahatlatır o bebeğini
Baloglusunannesi Hazanbebek bende sağlık personeliyim canım hastaneye gitsene aynı tedavi uygulanacak vekilini yarim ver pulmicort tam ver ( isimleri farklı olabilir içerikleri aynıdır genelde) sabah akşam ver rahatlasın yavrum 😊 birde burnunu temizle 👍
Baloglusunannesi Hazanbebek biraz devam etmişti 2 haftaya yakın oksurugude dewam etti oğlumun halada arada öksürüyor