Kızım da ilk defa bugün gördüm idrarı bezde koyu pembeydi. Birde beyaz akıntısı oluyordu oda yeşile dönmüş. Çok korktum yarın sabah muayenesi var ama içim içimi yiyor. İdrarın yaparken huzursuzlanıyor ağlıyor. Sık sık idrarın yapardı günlük dolu dolu bezini çok değiştiriyprdum. Ama bugün 3 4 kere idrarın anca yaptı onlarda koyu pembe şeklinde baktım akıntısı da yeşil olmuş. Hijyenine aşırı dikkat ediyordum oysa altını çok açık bırakıyordum pişik olmasın diye ama böyle oldu acaba enfeksiyon mu kaptı ki Başına bu durumdan gelen var mı nasıl geçiyor ne kadar sürüyor?