Onurbunur bebeğiniz yeni doğmuşsa anneden geçen östrojen çekildiği için böyle durum olabiliyor, bebeğiniz büyükse bunun iki sebebi olur genelde 1.susuz kalmak 2.enfeksiyon. Enfeksiyonda neler olabilir: 1. Çocuğun çişi kokulu olabilir 2. Kusma olabilir 3. İştahsızlık olabilir 4. İdrar yaparken ağlama olabilir 5. Ateş olabilir. Bunlar yoksa susuzluktur. Emziriyorsanız bol emzirin. 6aydan büyükse bol bol su teklif edin. Geçmiş olsun