Gndminci Arkadaşlar sizce ek gıda döneminde buharda pişirme robotu alınması gerekiyor mu, fiyatlar baya uçuk.kullananlar varsa hangi markayı kullandıklarını ve memnun olup olmadıklarını yazabilir mi?