mervekk Elbette biliyorlardır ama benim oğlum doğduğunda solunumu yok denecek kadar azdı. Ağlamamıştı. Ve mosmor doğmuştu yoğun bakıma uçarak götürdüler resmen. her şey o kadar hızlı ilerlediki belkide bu yüzden yukarıdan kesmişlerdir 🤷🏻♀️ Ağlatmamaya özen gösterdim, gazlıydı bu benim lehimeydi. Ikındıkca göbeği daha çok dışarı çıkıyordu. Komşumuz bana ayaklarını yukarı kaldır göbeği içeri giriyormu bu önemli demişti. Yapmıştım içeri giriyordu. Düzelir demişti. Ne kadar doğru bilemiyorum ☺️ Düzeliyor merak etmeyin 🙏🏻 Geçmiş olsun ☺️