Arkadaşlar bebeğim 13 günlük bı hfta boyunca sütüm.cok iyi geldi iki gundr çok azaldi 30 ml zor cikiyo mama vermek zorundayım kaç saatte bir vermem.lazm.uc saatten önce acikmiyo ne kdrda uyandırmaya çalışsam.kalkmiyo illa üç saatini tamamlayıp.kalkiyo normlammi bu szce