Merhaba hanımlar,
13 aylık oğlum var bir kaç gün önce farkettim ki rutin hareketleri var mesela yatak odasına gider. Camdan bakar yatak başlığının ışığını açar beşikteki toplarla oynar hep böyle ama yakın zamanda bir arkadaşın oğluna da otizm teşhisi kondu kötü birşey olduğu için demiyorum ama öyle bir şüphe varsa hemen eğitime başlamak isterim bir bilgim yok bu arada doktor kontrolünde sormak aklıma gelmedi bir dahaki kontrolü bir ay sonra acaba ne gibi durumlar olursa doktora gitmeli ya da bebeklerin bu davranışı normal mi ?