Elfvli Themom00 18 ay ara ile iki doğum yaptım. En küçüğü suan 6 aylik oldu. Hala içerim. Sabah kahvaltısında başka çay yerine rezene içiyorum. Bazen gece yatmadan önce de içtiğim oluyor
Derinnn0 Themom00 bende günde iki kez içiyorum sabah akşam, daha üç gündür başladım henüz etkisini göremedim Çok yeni, hem süt yapiyor diyorlar hemde bebekteki gazı önlüyor diyorlar
Dondurmalikahve Themom00 Rezene çayını epeyce içtim önermeyen olmadı Hem süt yapıyor, gaz içinde iyi geliyordu.
coktepkiliyim Elfvli https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3ODQ0NjMzODcyNTg1NTgz?story_media_id=2565341185686409363&igshid=YmMyMTA2M2Y=
Elfvli coktepkiliyim paylaştığınız link bir instagram sayfasına ait. Doktorumuzun önerisi ile iki gebeligimden sonra bol bol rezene tükettim. Hem sütüm cok şükür oldu ve hala var hemde bebeklerim de hic gaz problemi yaşamadım. Sizlerinde kendi doktorunuza danışmanizi tavsiye ederim.
miniikmucizeem Themom00 ben doğumdan sonra 3 ay boyunca içtim gece bebeğimin uykusu çok rahattı bende rahattım
DeryaEFE11 Themom00 ilk doğum yaptığım da günde 2 fincan içiyordum bir de humana çayı aldım 2 fincan da humana içiyordum bebeğim 6 aylık hala sabahları kahvaltıda rezene içiyorum be farkını da yaşadım bir ara evde değildim almadık falan gerçekten belli ediyor o yüzden hala kullanıyorum
selinunai Bende içiyorum 2 aydır ve inanılmaz etkisini görüyorum humananın still tea ve kimyonlu rezenesini içiyorum gerçekten sütüm aşırı arttı ve hiç gaz problemi yaşamadık. Bir gün rezene içmeyi unuttum hemen farketti bebeğimde de
asel_asya61 Themom00 ben kimyon ve rezene tohumunu beraber demleyip içiyorum yalnız rezeneyi 2 hafta tüketip 10 gün ara vermek gerekiyormuş yoksa daha çok gaz yapıyormuş araştırdığıma göre