circassian60 Arkadaşlar bu bileklikler hakkında ne düşünüyorsunuz sürekli paylaşılıyor sayfalarda da gaz sancısına falan da iyi geliyomuş kullananlar faydasını gördü mü?
2cocuk_1anne_ circassian60 kızımda kolyesini kullandım Çok işe yayları sanırım 5 6 aylıkken taktım boynuna Diş çıkarırken bir ateş ağlama krizleri huysuzluk olmsadı 1 buçuk yaşında çekiştirdi ısırıp bir iki boncupunu kırdı dşye çıkardım 26 aylık olacak 1 haftadır takıyoruz memnun kaldım ben ve öneririm
acimavi circassian60 kızım 9-10 aylık falandı sanırım kehribar kolye taktık, daha küçükken bileklik de takmıştık ama gaz sancısı olmuştu yine de. Fakat dişleri kolay atlattık, kolyenin etkisi mi bilmiyorum
Nehir16busra circassian60 ben kullanmadım Ama cok dikkat edilmeli bence kopabilir boncukları yutabilir kızım cok hareketli ben cesaret edemedim hiç bir zaman. Ama ayak bileğine takan cok kişi var öyle yapabilirsiniz. Benimki artık dönüyor ayaklarıyla oynuyor yine cesaret edemem de☺️
Aybars-mom160821 circassian60 takmadım öyle bişey ne ateşi ne bı sıkıntısı oldu zorlandı biraz ama okdarokdar boncuktan medet ummak bana çok saçma geliyor 😁😁 para tuzağı
circassian60 2cocuk_1anne_ çok teşekkür ederim benim kızım henüz 1 buçuk aylık ama uyku ve gaz problemimiz var ☹️
circassian60 acimavi teşekkür ederim.. denemek lazım o zaman ya sonuçta zararı yok almayı düşünüyorum bende 😊
2cocuk_1anne_ circassian60 çok küçük bebeklere kolye değil bileklik öneriliyor aklınızda bulunsun 🥰 Uyku ve gaz problemi için de umarım geçer bşr an önce 🌸
circassian60 Aybars-mom160821 onu da düşünmüyo değilim ama faydasını görenler olduğu için araştırıyorum 😅
Aybars-mom160821 circassian60 denk gelmiştir onların bebeleri de benim bebe gibi kalıplıysa tınmamistir sen gözlemle mızmız olursa bı çay kaşığı calpol bak nasıl rahatlıyor
2804Gp circassian60 bende 3 aylık dış çıkarmaya başladı takıyoruz çok memnunum salyasi azaldı ağrısı daha az
Mertim1111 Kesinlikle inanmıyorum ve çok tehlikeli buluyorum Biz kullanmadık 9 aylık olacak bebegim 6 tane dişi var çoğunu cikarirken hiç anlamadim bile çok şükür ne ateş ne bisey sadece huysuzluk o kadar olacak büyümek kolay degill