BebekC İlbay’s ya da pella bez aslında özellikleri aynı markaları farklı sadece. Toz alırken be cam silerken onları kullanıyorum hiç iz tuz bırakmıyor. Aşırı memnunum , özellikle cam silerken işimi kolaylaştırıyor.
Gryffindor Şu bezden kullanıyorum ben iki tane almıştım o zaman adeti 20 TL idi şimdi malum artmış. Biri salonda biri yatak odasında duruyor çok iyi toz alıyor çok memnunum
pogacayanakk Minnikkiz biri sari biri yeşil olan mı eğer oysa ben çok memnunum size mi kötüsü denk geldi acaba
pogacayanakk Minnikkiz bende keşke ucuzken bir paket daha alsaymışım dedim o kadar memnunum yani 🙈 çok ıslandığında yapışıyor bazen bende de