RaYaOm Kızlar oğlum mama yedikten sonra sanki yediği ağzına tekrar geliyormus gibi yüzünü ekşitiyor mama iyi gelmediğindemi böyle yapar normalde anne sütü veriyorum ama bugün hastane islerim vardı ondan emziremedim annem mama verdi ben yokken