Elika00 6 aylık birden sesi kısıldı. Normalde çok bağırıyordu acaba ondan mi ? Yarın randevumuz var ama merak ediyorum sizce neden olabilir ateş ishal iştahsızlık huzursuzluk yok. Sadece ses gitti.
Alparslan_annsi Elika00 eger hastalıga ait bişey yoksa bnce bagırmktandır 😁bizimkide çıglık atıo ara ara sesı kısılıyor dzelıyor gerı
Elika00 Alparslan_annsi hiçbirşey yok baya kısıldı valla üzülüyo insan hasta sesi gibi ama birşeyi yok. Hasta olsa başka bi belirti olurdu herhalde dimi
Elika00 Alparslan_annsi ya normalde panik birisi değilim ama gece ağlıyor sesini duyamıyoruz 🥹 o yüzden yarın da aşısı vardı gitmişken bir göstereceğim bakalım