Erv anladım zor bir süreç mi ya bizim norolji doktor emar istedi gelişmiş 8 ay doğum tarihine göre 10 aylık desteksiz oturma ve emeklme olmadığından bir emar istedi bir ay on günlük iken usg çekildi kafasından solda sinirlerim gelişmemişti smdi usg yerine emar istiyor bnde yapmak istemiyorum anestezi hiç istemiyorum uyuyarak çekilir açık emar dedi bir tıkla uyanan bebeğim var bnde beklemedeyim o yüzden nasılsa emekleyecek oturacak yani