Bugün eczaneden bebelac pepti junior aldık eczanesi bu alerji maması demiş eşimde alerji maması istemişti zAten eve geldi bi vereyim dedim mamayı açtım koydum sonra dan dank etti içindekilere baktım peynir altı suyu imek sütü laktoz hepsi yazıyor nasıl alerji maması diye veriyor anlamadım alerji maması mı bunu kullanan var mı ona göre vericem