Rumeysa28 2 gun snra 19aylik oluyo bebegim bazen evde ona bakinca cok üzülüyorum tek başına diye oyun oynayack bi arkadasi yok vs bi kardesi olsa en azindn birbirine arkadş olurlar vs diye düşünüyorum sonra aradn biraz zamn geçiyor vazgeciyorum bu düşünceden. Ama illa 2.cocuk düşünülüyorsa bu ilk cocuk kucukken olmali bence çünkü ilk cocuk buyudugnde tekrar başa sarmsk istemeyebilir insan.Bende cok istiyorum cocugumn kardesi olsun ama benim buna cesaret edememe sebebim başka.Yoksa kardes olmali bnce beraber büyürler.