Melekbas
Polikistikannee hanımefendi anlatmış zaten yapmanız gerekenleri. Benim bebeğim öyle doğdu. Her ağladığında biraz ağlamanın dozunu kaçırınca katılıyordu. Doktorum ağlatma, ağlasa bile sakinleştirmenin yolunu bul, bence emzik kullan demişti. Ben sallayarak sakinlestigini fark etmiştim. 4 ay kadar sürdü sonra geçti.. Demem o ki korkmayın, birseyi yoktur Allahın izniyle. Geçici bir durum..