Arkadaşlar ablalar merhaba 6 aylık bebeğim var ayın 1’inde işe başlayacaktım alt komşum söz vermişti ama dün bakamıycanı söyledi küçük oğlu var durmazmış☹️O kadar hazırlık yaptım süt sağdım onun için makina aldım süt saklama poşetlerinden aldım 150 adet🥺Antalya’da yaşıyorum tanıdığım da yok güvenilir çalışmakta istiyorum aslında öyle kala kaldım ya çok üzülüyorum🥺iş yerime de henüz söylemedim belki bir mucize olur diye bekliyorum