Hanımlar oğlum 9 buçuk aylık ama hala dişi yok kızarıklık şişlik yok. Kendi yegenim 6 aylik iki tane dişi var oğlumun da dişleri kaşınıyor belli ve de huysuz ama hala gelen giden yok. 1 yaşına kadar normal olduğunu biliyorum ama başına gelen dişleri gec çıkan anneler n’aptınız tecrubelerinizi paylasir misiniz? Teşekkürler 😇🙏🏼