Bensuuu1 Merhaba anneler bebeğim 4 aylık iki ay sonra ek gıda başladığında suda içicek haliylen. Şu bardak suluğu çok övmüşler deneyen yada başka önerisi olan var mı acaba ?
Nurgr Bensuuu1 benim kızım biberon kullanmadığı için ben bu tarz alıştırma bardağı falan almadım normal bardakla verdim ilk zaman su içmekte zorlanıyor bebekler ama şimdi içiyor şükür
Bluesmommy Ben wee babynin hem alıştırma hem pipetli bardağını aldım avent çok pahalı olduğu için ikisini de beğendim. Kızım 5.5 aylık çok rahat içiyor. Hemen öğrendi nasıl içeceğini.