5 gün önce kızım ateşlendi antibiyotik filan verildi ateşi düşünce kestik. Ama doktor netrofili çok düşük. Normalde 1000 olması lazım ama sizin 128 filan dedi. 3 gün sonra da yükselmezse hemotolojiye yönlerdircekmiş. Sizin başınıza geldimi bu beyaz kan hücrelerinin düşmesi. Çok korkuyorum ya bişey çıkarsa hemotoloji kanser bölümü değil mi ya