MomQueen öncelikle bence iki saatte bir sağım yapıp İyi bir süt stoğu yapmalısınız Çocuğunuzun öğünlerde kaç cc içeceğin hesaplayıp ona göre saklayın bence bir de önce sütünü sağıp direk buzluğa koyup dondurun ondan sonra o sütü içirmeyi deneyin eğer bebek içmezse bir de Sağdığı. sütü cezveye koyup kenarlarından azıcık cazırdayana kadar ısıtıp öyle dondurun onu içirmeyi deneyin bazı bebekler donan sütteki sabun kokusunu sevmeyip içmiyor bu yöntemle içe biliyorlar işteyken umarım süt sağma imkanınız vardır ama eğer yoksa bile 2 saatte 1 en azından lavaboda birkaç dakikalık elle sağım yapıp göğüsleri uyarıp süt üretiminin devamını sağlamalısınız