Böyle yumruk yapıp elini yemeye çalışıyor gibi, iştahsız baya eskisine göre daha az emip sonra uyuyor. Durduk yere ağlamaya başlıyor ve kucağıma alıp emzik koyup ancak sakinleştirebiliyorum. 3 gündür böyle. Neyi var bu bebeğin.daha çok küçük diş çıkarma belirtileri bu kadar erken başlar mı