Kızlar bebeğim tam bugün 4 aylık oldu 4800 kilosu doktor çok çok az almış kiloyu falan dedi. Benim gece ve sabah kalktığımda sütüm oluyor ama gündüz göğüslerim çok yumuşak 2-3 kere çekiyor bitiyor hemen doktor mama verme sütün kalitesini artırmaya çalışalım dedi ama 2-3 gündür rezene hurma vs yiyorum ama değişen bir durum yok gün içerisinde en azından 30 cc falan mama versem mi ki diyorum doktorlar neden olumlu görmüyor acaba fikri olan var mı? Doktorumu dinleyip vermeyim diyecem ama çocuğum gün içerisinde aç kalıyor hissediyorum