Kızım 22 aylık ve 10 gündür kabızlık sorunu yaşıyoruz. Bugün doktora gittik tahlilleri yaptırdık sonuç yarın çıkacak. Doktor yarın çıkacak sonuca göre ilaç yazacak ama lavma yapmak zorundasınız dedi. Bizde pek sıcak bakmıyoruz. Böyle bir sorun yaşayan var mı? Zeytinyağı içirmeye başladık. Gün içerisinde 1 kere en az kakasını yapıyor ama dışkı çok sert.