yyesilintonu yaz akşamları gece yarısına kadar deniz kenarında efil Efil oturmayı, 9 da uyuyor oğlum ve uyanıp emiyor onu sütümden mahrum etmemek için evde oturuyorum. Bir de 6.30 da uyanmak çok zor, gece zaten saat başı uyanıyorum 😁 amaaaa esas 2 sene bekar yaşadım tek basıma, altımda arabam işim gücüm mis gibi evim, aile uzakta karışan yok😁 hey gidi günler be, ne gezdik zamanında