yyesilintonu Bebek olduktan sonra Bebek olmadan yaptığınız neyi özlediniz. Ben en çok uzanıp kafam rahat bir şekilde kanepede uzanıp TV izlemeyi özledim 🥲
winnie-the-pooh yyesilintonu İstediğim an evden çıkmayı Şimdi çanta hazırla onu hazırla kendini hazırla zor üşeniyorum 😂😂
MotherOfAlmila Minisin_annesi Herseyiiiiii😂🤭 Yine herseyi yapiyorum ama cok basit seyler. Yurtdisi gezileri, tek basina tatilleri cok ozledim.
sadeturkvatandasi yyesilintonu tabiki spontane yapılan plan programları. Şimdi avmye gidecek olsam bile bir gün önceden plan yapmam gerekiyo ajsjdjd
MGYE yyesilintonu yazdığını iyice okuyup düşündüm de bacim ben ozleyemiyorum biseyi çok ilginc özlemeyi unutmuşum 😂😂
Aydagul35 yyesilintonu ders çalışmayı, göbeksiz kot pantolon giymeyi, alış verişi çıkmayı 😁 saçlarım sürekli topuz, açmayı özledim yaa😬
Burca lalbg yaa dimiii,kesinlikle bende bunu en çok özledim sanırım. şimdi bana lüks geliyor gezmek suslenip bir yerlerde oturup vakit geçirmek
Bensum lalbg kesinlikle.. dişçiye gitmek zorundayım onu bile yapamıyorum. Çünkü çocukları bırakacak yakınım bile yok
Ece_63 Umut20 Allah çocukları başımızdan eksik etmesin ama yemek yemeyi TV karşında rahat rahat çay içmeyiii