Bir bakayım foruma dedim ben gibi var mı diye bu gün öyle çok uğraştım ki anlatamam koca gün sadece bir saat uyudu sanırım bu yüzden gecede o kadar sık uyanıyor ki 15-20 dk bir uyanıyor ağlıyor ne olduğunu anlamadım çok güzel uyuyordu zombi gibi geziyorum resmen