Oğlumun ateşi düşmüyor gece 3den beri .38.8e kadar çıktı bası daha sıcak alt bölgesine göre sürekli en düşük 37. 7 oluyor sonra tekrar38 acil de fitil verdiler 1 2saat dinlendi uyudu ama yine ateşi 37 7ydi duş da aldırdık sürekli bir normalde dönmedi 😔 idrarında bir şey çıkmadı kulaklarında ve Boğaz’ında azıcık kızarıklık varmış 😔 halsiz düştü yavrum onu ilk defa böyle görüyorum ne yapmalıyım colpol de bir işe yaramadı